onsdag 22 september 2010

Gamla löparskor tydligen

Kakan gick igenom en hög kvitton igår. Hon hittade då kvittot på löparskorna. De är ju över ett år gamla!!!! Hilfe hilfe!

När Kakan frisknat till efter bihåleinflammationen ska hon åka till Löplabbet och införskaffa ett par nya glammiga löparpjucks.
(Maken har tydligen deklarerat att han ska åka till Löparlabbet och köpa nya skor...han som redna har tre stycken som står i hallen....)

Undrar om det finns sådana som är både lätta, snabba och som springer av sig själv? Den ultimata löparskon om Kakan själv får tycka till. Kanske ska Kakan utveckla ett par sådana?

Kakan kryper ner i kakburken och fnular vidare på denna fantastiska innovation.

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Kakan - du måste bli frisk!!! Krya på dig. Du får läsa den lilla tidningen om Gbg-varvet och njuta av alla bilder där det är t r ä n g s e l och jättemånga löpare..... ;)

Kakan sa...

Librarybeth: Jag är på bättringsvägen. Var inte orolig. Till höstmilen är jag på G. Fick faktiskt lite ångest gällande Göteborgsvarvet när jag fick "nådiga luntan" häromdagen.

Anonym sa...

Hej på er!

Himla kul att mötas här!!! Men ni måste bli krya, jag håller tummarna för att både kaka och bok är piggare snart.

Men min tur idag gick KATASTROF-dåligt. Då menar jag ärligt att det var länge sen jag kände mig så ur form, inte ens första löpturen efter min förkylning för några veckor sen. Jag funderar på OM jag kanske ändå har den där urinvägsinfektionen jag började misstänka igårkväll... Både flås och kropp var RIKTIGT ur form idag. Släpade mig runt. Och det brukar jag inte göra.

Kakan sa...

Anonym: Kaka och bok har vi men vem är du? Fortfarande Chipset "Estrella"? *LL*